WAT ONS DOEN

FEBA, ‘n lid van FEBC (Far East Broadcasting Company), is ‘n interkerklike mediabediening wat die doel het om die Goeie Nuus van Jesus Christus aan die wêreld te deel deur middel van radio, die internet en opkomende tegnologieë.

Tans ondersteun en bedryf FEBA/FEBC se wêreldwye bedieningsnetwerk meer as 149 FM/AM -stasies in 50 lande wat programme in meer as 141 etniese tale vervaardig. Daarbenewens het ons ook multimedia-ateljees wat op belangrike plekke regoor die wêreld geleë is, met die kern van die vervaardiging van innemende inhoud vir gebruik op verskillende kommunikasieplatforms.

feba-radio-mic

Die gebruik van opkomende tegnologieë om die evangelie te bevorder

Die kommunikasie rewolusie het ‘n wêreld van geleenthede vir ons oopgemaak om die Woord van God te deel. 75 jaar gelede het ons begin met kortgolfradio, uitgebrei na AM / FM – die mees gevorderde tegnologie op daardie stadium – na internetstreaming, satelliet-podcasts en programmering vir mobiele toestelle met spesiale fokus op wat die beste in ‘n bepaalde land werk. Vinnig ontwikkelende tegnologieë sal voortgaan om die moderne uitsaaibediening te vorm, en ons poog om dit te gebruik om nuwe geslagte vir Christus te wen met groter spoed en doeltreffendheid as ooit tevore.

Bemagtig van inheemse leiers

As deel van ons strategie om mense in geïsoleerde, ongekarteerde streke van die wêreld te bereik, moes ons plaaslike inheemse leiers toerus om die taak uit te voer. Die behoefte aan hierdie leiers neem steeds toe, want ons benodig meer leiers om in die wêreld se groeiende behoefte aan die Evangelie te voorsien. Dit is ‘n integrale en kritiese aspek van ons bediening wat verseker dat ons in staat sal wees om voort te gaan met die Christelike uitsending vir geslagte. Die proses verg tyd en opleiding in elke faset van radio-uitsendings en mediaproduksie, insluitend begroting, beplanning en bestuur van ‘n arbeidsmag. Ons is daartoe verbind om nuwe rekrute te omskep in volledig gevormde leiers.

Kultuurspesifieke evangelisasie

Ons verkondig die evangelie met vrymoedigheid op verskillende maniere, want elke gehoor is anders en moet benader word met behulp van metodes wat eie is aan elke unieke kultuur. Deur werklike situasies te gebruik waarmee luisteraars kan verband hou, bou ons effektiewe kommunikasie wat hul daaglikse behoeftes aanspreek en tot hul harte spreek. Emphasis is also placed on audience interaction where a relationship is built between the listener and broadcaster, which lead to opportunities to share the gospel.

Ons groot liefde:

“Gaan dan na al die nasies toe en maak die mense my dissipels: doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees, en leer hulle om alles te onderhou wat Ek julle beveel het. En onthou: Ek is by julle al die dae tot die voleinding van die wêreld.”

Matteus 28:19-20